zaterdag 29 maart 2014

Het eindresultaat



 




6 opmerkingen:

Dries zei

Beste Gert & Charlotte,

Het resultaat ziet er prachtig uit, proficiat!

Ik heb een website die jullie misschien wel zal interesseren : http://www.happybouwen.be. “De Tripadvisor van de bouwsector”, zo werd mijn website door Trends magazine omschreven. Bouwers kunnen de bouwbedrijven waarmee ze werken beoordelen, toekomstige (ver)bouwers vinden via de zoekmachine de beste aannemer of vakman in hun streek. De website heeft maandelijks reeds meer dan 10.000 bezoekers en telt reeds 1.300 (gecontroleerde) beoordelingen. Ik ben met de site begonnen na mijn eigen moeizame bouwproject.

Ik hoop dat jullie dit initiatief nuttig vinden? Indien ja, zijn jullie bereid jullie ervaringen ook op mijn site te delen? Zo helpen jullie toekomstige (ver)bouwers en goede bouwbedrijven (en ook mijn website, die zich nog steeds in een opstartfase bevindt).

Indien jullie geinteresseerd zijn om mee te werken, stuur me dan per email (dries@happybouwen.be) de namen van jullie bouwbedrijven. Ik stuur jullie dan per bedrijf een online evaluatiefiche. Zo kost het jullie slechts enkele minuten.


Alvast bedankt!

Dries

Andere zaken die me helpen :
- een link naar mijn website op deze blog
- een facebook like (www.facebook.com/happybouwen)
- praat erover om je heen.

eva zei

Het is echt prachtig geworden !!

Unknown zei

Beste Gert en Charlotte,

Onlangs kwam ik terecht op deze blog. Met het project Ecobouwers proberen we mensen te inspireren om ook op een duurzame manier te (ver)bouwen. Om dit doel te bereiken organiseren we jaarlijks opendeurdagen, maar hebben we ook blogs en een forum.

Is het mogelijk om voor onze blog een artikel te gebruiken van je website. Uiteraard mits vermelding.

Alvast bedankt.
Isabel Haentjens
stagiaire Bond Beter Leefmilieu

Gert en Charlotte Deryckere-Accoe zei

Isabelle,

Het project Ecobouwers is ons heel goed bekend. Wij organiseerden in dit kader verschillende opendeurdagen. Door omstandigheden is hier op dit moment geen tijd meer voor. Uiteraard ondersteunen wij BBL verder in de campagne en kan alle informatie op de blog worden gebruikt. Graag een bronvermelding.
MVG

Gert

Charlotte zei

Prachtig zeg

Boormachine zei

Erg mooi geworden!